Mukana tiimissä

29.8.16

Sannan valmennus


Moi.


Eilen oli Sanna Siltakorven valmennus. Olin ilmottautunut ristikko tunnille, mutta niinkuin kuvista näkyy niin ei ne siellä ristikoissa kauaan ollut. 

Alkuun tehtiin kolmen kavaletin ympyrää ravissa. Alkuun se ei oikeein sujunut kun pidätteet ei toimunut ja Eemeli päätti mennä ne laukassa, mutta sitten loppua kohden alkoi sujumaan. 


Samaa ympyrää tehtiin myös laukassa ja se sujui alusta asti ihan ok. Sisä pohje olisi vaan tarvinnut saada paremmin läpi. 


Sitten tultiin pientä tekniikka tehtävää ja radan alku osaa 



Eemeli suorastaan lentää esteiden yli. 


Välillä silti tuli näitä siistejä hyppyjä. 


Tossa hypyssä jäin jälkeen kun eemeli lähti niin kaukaa ja liisi silti pitkälle eteen.


Sitten tultiikin jo rataa joka sujui ihan ok tai oikeestaan se meni tosi hyvin kun aattelee että eemeli on ollut mulla vasta viikon. 


Viiminen rata oli 70-90cm, mutta esteet ei siltikään tuntunut isoilta koska eemeli hyppäsi kaikki niin isosti. 


Olen todella tyytyväinen itseeni että hevoseen. Olin vähän silti ihmeissäni miten uskalsin, mutta hyvin meni ja Eemeli auttoi mua hyvin kun tein mokia. Paljon on vielä harjoteltavaa mutta tulevaisuudessa pästään menemään isoja luokkia, kun Eemelillä on niin hyvin ponnua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tallin vaihto

Hei. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut kaiken laisata. Viime kuun lopulla käytiin ypäjällä ja poni oli ekaa kertaa mulkana. Meillä ol...