Mukana tiimissä

10.12.16

Joulukalenterin luukku 11: omat hevosemme




Ensin meille tuli Crystina entinen ravuri. mä en paljoon sillon vielä ratsastanut. 
Crystiina nukkui pos 2012 syksyllä. 



Siirryttiin 2011 syksyllä ratsatuskouluun, siellä pääsin alkeis unneille koulun hevosilla ja sitten pääsin tutustumaan viiviin. viivi oli ensin mun hoito hevosena ja liikutus heppna kunnes 2012 kevällää pätettiin että ostamme viisin mulle sen kanssa treenailin kome vuoptta mutta kesällä 2015 viivi myytin pois uuden hevosen tieltä. 





Crystiinan kuoltua äiti osti itselleen uuden hevosen natan jolla pääsin itsekkin ratsastamaan aina välillä. Nata tuli siis 2013 pääsiäisenä. Nata myytiin kesällä 2015.



Heinäkuussa 2015 mulle tuli Radu. Radu tuli virosta. 
2016 radu kuoli. Tällä kaudella hyppäsin ekat viralliset estekisat ja ekat alue kisat ja ekan 90cm luokan. rdu vei mua tän kauden aikana eteenpäin ristikoista 90 tasolle ja muutamat metrinkin esteet hypätiin. Ikävä on suuri. 








Tällä hetkellä meillä onkin sitten Eemeli.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tallin vaihto

Hei. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut kaiken laisata. Viime kuun lopulla käytiin ypäjällä ja poni oli ekaa kertaa mulkana. Meillä ol...