Mukana tiimissä

28.3.17

Kuulumisia

Hei.

Meillä on haltijan kanssa alkanut tosi hyvin. Ollaan tehty ihan perus juttuja ja etsitty estesatulaa. ehiti kun saadaan oma estesatula alkaa meidän este ja puomi reenit. lisäksi ollaan valmistauduttu koulukisoihin menoon.

Eilen oltiin Lissun kouluvalkussa ja se meni tosi hyvin harmillisesti mä jännitin tuulta ja tietenkin kun mä säikädin jotain niin haltijakin säikähti mutta lopputunnista kun aloin luottamaan haltijaan niin alkoi myös sujua. Keskityttiin aika paljon mun käteen ja ohjastuntumaan kun olin liian kova suuhun ja haltija on tosi herkkä suustaan.

Mä olen itse nyt mahataudissa toivottavasti pääsisin torstaina viimeistään ratsastamaan kun perjantaina olisi valmennus. lisäksi huomenna pitäisi mennä autokouluun teoriatunneille.

Tästä tuli nyt aika lyhkänen postaus, mutta yritän alkaa kirjotella useemmin. olen vain tällä hetkellä tosi väsynyt kun mulla on työssoppimis jakso ja menen töihin jo kuudeksi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tallin vaihto

Hei. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut kaiken laisata. Viime kuun lopulla käytiin ypäjällä ja poni oli ekaa kertaa mulkana. Meillä ol...