Mukana tiimissä

12.10.17

Syksy on tullut

Hei. Vihdoin taas kirjottelemassa.

Haltija nauttii päiväheinistä just ennen klippausta. 
Koulu ja leipomukset mitä oon tehnyt on vienyt paljon aikaa niin kuin sekin kun oon nyt tressannut mistä saan puol opinto pistettä mikä multa puuttuu vallinaisista. Lisäksi tässä olen miettiny minne hakisin ens keväänä kun mun pitäis valmistuu 28.4.2018. Tällähetkellä vaihtoehtoina on kondiittori mestari, sosionomi  ja aikuislukio.

Tänään koulussa meilä muuten oli vierailia mauste salliselta, hän näytti muutmia pikkuleipiä ja pistaasi leivoksia murotaikinasta lisäksi päästiin tekemään hyydykekakkuja jos haluutte nähdä kuvia niistä mitä tehdään koulussa niin kannattaa mennää seuraa mun instaa nimellä @teamkatahaltija.


 Haltijan kanssa on ollut vähän vaikeeta, tosa pari viikkoa sitten Haltija klipattiin ja se sai siitä oudon ihoreaktion sitä ennen se oli liikkunut niin hyvin mut sen jälkeen se rupes jumittaa ja kuviteltiin et se johtuu vaan siittä et se iho reaktio tuntuu inhottavalta, mutta jumitus ei mennyt ohi vaikka iho oire parani.

Nyt otin viimeviikolla raipan käteeni, vaikka mua jännitti että lähteekö Haltija lentoon. Alkuun se oli tosi jännittynyt, mutta johtui varmaan siittä että muakin jännitti. Lisäksi meillä oin nyt toinen kuolain käytössä.

Lisäksi tallikaverimme meni haltijan ja se liikku sen kanssa sujuvat avot ja vastalaukat. Samalla mä pääsin vähän kävelee ja kenventelemään fein tason ponilla, oli niin kiva päästä vähän tasokkaamman kyytiin.

Nyt on ollut pitkään niin et toisen suunan laukka ei nouse, mutta eilen päätin et nyt se nousee tekisi haltija mitä tahansa ja kyllä se vähän yritti sinkoilla mutta pysy kumminkin ruodussa.

Tänään el oli kattoos hampaat ja niissä ei ollut mitään sanottavaa. Ainoo et meillä on ollut liian paksu kuolain käytössä ja toi mikä nyt on niin on parempi kattoo kokeillaanko vie jotain muuta kuolainta.
Lisäksi haltia sai pitää kevyen kävely päivä käytiin vie kun pääsin koulusta niin kävelyttämässe Haltija.
Vili nauttii auringosta 
 Vili on kasvanut taas ja pureminen on vähentynyt, karva on vaihtunut ja ruvennut kasvaa pituutta niin kuin alemmassa kuvassa näkyy.

Vili makaa lämpimän takan vieressä.
Tiistaina ja eilen meillä oli koulusta vapaat niin olin eilen kuvailemassa kun oli niin kiva ilma.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tallin vaihto

Hei. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut kaiken laisata. Viime kuun lopulla käytiin ypäjällä ja poni oli ekaa kertaa mulkana. Meillä ol...