Mukana tiimissä

26.4.18

Muutto?

Hei.

Haltijan kanssa on alkanut taas sujumaan oikein hyvin. Poni alkaa pikku hiljaan rentoutumaan eikä kulje enään lainkaan niin pääpystyssä jännittyneenä. Ollaan nyt tehty ihan perus juttuja ja tallikaveri ratsasti ponin keskiviikkona sillä itselläni oli asuntoesittely ja ruonkintaluento, josta sain hyviä vinkkejä haltijan ruokintaan. Luento oli st hippolytin ja porin raidin sportin kanssa järjestetty, siellä puhuttiin pääasiassa laidun kauden ruuan tarpeesta sekä tietenkin hippolytin rehuista.

Vilikin vaan kiintyy muhun lisää eikä haluais päästää mua enään mihinkään ainakun meen omaan huoneeseeni yläkertaa niin hän hyökää mun jalkoihin. 

Mun oma tilanne on tällähetkellä se että olen toistaiseksi työtön, luen pääsykokeisiin ja lisäksi suunnittelen pois kotoa muuttamista.

Keskiviikkona tosiaan kaytiin katsomassa yhtä asuntoa se oli tosi siisti saunallinen yksiö, ei ole tehty mitään remppaa,

Tänään mennään katsomaan toista asuntoa ja kuvien perusteellä väritys on ihan mun näkönen ja se näytää ihan just rempatulta, tässä asunnossa sitten on taas hyvä vaatehuone. Tämä asunto taitaa olla se oikea jos on saman lainen mitä kuvat antaa kertoa.

Muutto on iso muutos mulle, mun perheelle niinkun vilillekkin. Vili on kumminkin tottunut olemaan kahden muun koiran kanssa ja omakotitalossa jossa nyt ei kokoaika kuulu mitään ääniä.


Jotenkin sitä haluis vaan päästä itsenäistymään, asunto tulee olemaan lähellä mun perhettä ja he on mua kyllä koko aika tukemassa muutenkin.

Nyt tietenkin kun olen kotona mun olis helppo opettaa vili yksin asumiseen ja kerrostaloon.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tallin vaihto

Hei. Tässä kuukauden aikana on tapahtunut kaiken laisata. Viime kuun lopulla käytiin ypäjällä ja poni oli ekaa kertaa mulkana. Meillä ol...